وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

محیطی برای دسترسی به محتوای تخصصی و آموزشی و تحلیلی

پیام های کوتاه

این روزها در تلاطم زمان گم شده ام و انگار گامی ناپایدار بر روانه ی احساسات میکشانم !

نمیدانم واقعا چگونه در حجم عظیمی از لحظات گم شده ام ؛ اصلا گم شده ام یا حل شده ام ؟

دلتنگی را حس میکنم ! دلتنگی را اینروز ها خوب میبینم ! مثل لکه های سیاه روی شیشه که به راحتی دیده میشوند ...

آخر دلتنگ شده ام برای خودم ، برای توانمندی های ذهن خودم و برای خلاقیت های خودم .

کودک که بودم خلاقیت را نمیدانستم ولی بسیار خلاقانه زندگی میکردم اما این روز های عجیب با اینکه میدانم خلاقیت چیست اما به جای زندگی خلاقانه دست در گریبان لحظه ها شده ام و این تصویری جز تبلور ناآرامی را برایم به همراه ندارد .

خلاقیت تنها دست آورد و مهمترین دارایی زندگانی بشر است مگر نه که هر موجودی خوردن و خوابیدن را یاد دارد ... این روز ها تصمیم را باید گرفت و به قول شاعر چشم ها را باید شست و جور دیگر باید دید ....

اگر قرار است فقط زنده باشیم که خوردن و خوابیدن برایمان کفاف میدهد اما اگر ما انسانیم و برای زندگی کردن در تکاپو هستیم باید خلاقیت را نیز در مسیر زندگی خودمان ببینیم ، بشناسیم و از آن استفاده کنیم ...

زندگیتان خلاقانه باشد ...


رضاپودینه

8 فروردین 1398

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی