وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

محیطی برای دسترسی به محتوای تخصصی و آموزشی و تحلیلی

پیام های کوتاه

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

در مسیر موفقیت

| رضاپودینه | ۰ نظر

مسیر موفقیت 

این روزها در تکاپو هستیم 





:heart_decoration:《من فرمانده ی لحظه های زندگی ام هستم و ثانیه ها مامورند که خوشبختی را به من برسانند پس روزم را با قدرت شروع میکنم چرا که خوشبختی جایش همینجاست درست در کنار من.》



رمز موفقیت، شروع کردن است.
موفقیت ها با تصمیم خوب شروع میشوند. زیرا تا تصمیمی خوب اتخاذ نشود، تغییری در زندگی رخ نمی دهد.
تصمیم بگیرید تا آینده ای را خلق کنید که دیگر هیچ شباهتی به گذشته ی ناکام شما نداشته باشد، و بدانید که : فاصله ی نداشتن و داشتن، فقط یک خواستن است؛

پس "بخواه" حتما می شود.

رضاپودینه

نمایشگاه صنعت و ساختمان در خراسان رضوی مشهد در حال برگزاری است و در این مدت از زمان شروع اطلاعات بسیار زیادی در خصوص اجرای پروژه ها و برنامه های مختلف در این خوزه دیده شده است .

در دل این هیاهو و ارتباط و بازار یابی هایی که در این نمایشگاه و اینگونه نمایشگاهها در جریان است شرکت ها و کارآفرینان نوکاری که در این صنعت با محصولات جدید وارد شده اند نیز دیده میشود .

در این بازدید که به عنوان مسئول ارتباط با مشتریان و مدیر روابط عمومی شرکت فنی و مهندسی فن آرا مشهد وارد این نمایشگاه شده بودم در طی نشست هایی که برگزار شد با مدیران و مسئولین مختلف اطلاعات جالبی به نظرم آمد.

در این بین بیزینس من هایی را میتوانستید ببینید که در صنایع دیگر همواره میتوانیم آنها را ببینیم اما در صنعت ساختمان معمولا در عرف بازار دیده نمیشوند ، در نشستی که با گروه بازگانی حسام در نمایندگی یزد پلیمر داشتیم ارتباط بسیار زیبا و جالبی برقرار شد و در در این ارتباط بنیان یک ارتباط موثر و انعقاد پیمان همکاری شکل گرفت .

زبان بدن و بازی های زبان نیز بسیار دراین ملاقات کوتاه به چشم می‌آمد. 

جریان برگزاری نمایشگاهها معمولا بسیار سود آور و سبب رشد است اگر مفهوم و مبنای برگزاری این نمایشگاهها در پایه اساسی خود یعنی توجه به رونق ملی باشد .

چراکه مهمترین معضل این روز های بازار افزایش روز افزون بودجه و نقدینگی عدم وصول به بازار کار کاهش ارزش ریال و نداشتن چرخ های گردان در صنایع است .





رضاپودینه

تیرماه 1398