وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

محیطی برای دسترسی به محتوای تخصصی و آموزشی و تحلیلی

پیام های کوتاه

در مسیر موفقیت

| رضاپودینه | ۰ نظر

مسیر موفقیت 

این روزها در تکاپو هستیم 





:heart_decoration:《من فرمانده ی لحظه های زندگی ام هستم و ثانیه ها مامورند که خوشبختی را به من برسانند پس روزم را با قدرت شروع میکنم چرا که خوشبختی جایش همینجاست درست در کنار من.》



رمز موفقیت، شروع کردن است.
موفقیت ها با تصمیم خوب شروع میشوند. زیرا تا تصمیمی خوب اتخاذ نشود، تغییری در زندگی رخ نمی دهد.
تصمیم بگیرید تا آینده ای را خلق کنید که دیگر هیچ شباهتی به گذشته ی ناکام شما نداشته باشد، و بدانید که : فاصله ی نداشتن و داشتن، فقط یک خواستن است؛

پس "بخواه" حتما می شود.

رضاپودینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی