وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

محیطی برای دسترسی به محتوای تخصصی و آموزشی و تحلیلی

پیام های کوتاه

عبرت

| رضاپودینه | ۰ نظر

یک استاد دانشگاه میگفت : یک بار داشتم برگه های امتحانی را تصحیح میکردم ، به برگه ای رسیدم که نام و نام خانوادگی نداشت.با خودم گفتم ایرادی ندارد . بعید است که بیش از برگه نام نداشته باشد ،از تطابق برگه ها با لیست دانشجویان صاحبش را پیدا میکنم .




تصحیح کردم و 17/5 گرفت ، احساس کردم زیاد است .کمتر پیش می آید کسی از من این نمره را بگیرد ؛ دوباره تصحیح کردم 15 گرفت .برگه ها تمام شد .

با لیست دانشجویان تطابق دادم اما هیچ دانشجویی نمانده بود .

تازه فهمیدم کلید آزمون را که خودم نوشته بودم تصحیح کردم .

!!!! اغلب ما نسبت به دیگران سخت گیرتر هستیم تا نسبت به خودمان و بعضی وقت ها اگر خودمان را تصحیح کنیم میبینیم به آن خوبی که فکر میکنیم نیستیم !!!

  • رضاپودینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی