وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

محیطی برای دسترسی به محتوای تخصصی و آموزشی و تحلیلی

پیام های کوتاه

مسابقات "ایده شو جهان سبز" در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

منبع : ایسنا / خراسان جنوبی


رئیس کانون کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: دومین مسابقات "ایده شو جهان سبز" با هدف ایجاد انگیزه ایده پردازی در دانشجویان، با کمک پارک علم و فناوری استان در سالن آمفی تئاتر شهید چمران در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی، دومین مسابقات "ایده شو" با نام جهان سبز با حضور 14 تیم از دانشگاه بیرجند، صنعتی بیرجند و علمی کاربردی به میزبانی دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات با رای داوران انتخاب شدند.

حسین مودی، رئیس کانون کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه گام اول در تولید یک محصول، مسابقات ایده شو است، افزود: پس از ارائه ایده، تیم‌سازی و شبکه‌سازی در تولید یک محصول نقش مهمی دارد که می‌توانیم این کار را از طریق استارت آپ‌ها انجام دهیم.

حمیدرضا زارعی، داور این دوره از مسابقات نیز با تاکید بر اینکه ایده باید قابلیت اجرا داشته باشد، اظهارکرد: ایده باید منطقی، جدید و از نظر هزینه به صرفه باشد.

وی افزود: انتظار داریم که برندگان این مسابقه کار خود را رها نکنند و تا انتها با انگیزه بیشتری کار خود را پیش ببرند و باید توانایی عبور از نابسامانی‌هایی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد را داشته باشند.

در این مسابقات ایده "برد برد" با سرپرستی " رضا پودینه " و " عرفان علیزاده " به عنوان ایده برتر مسابقات ایده شو جهان سبز انتخاب شد و همچنین دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند با همکاری پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی تسهیلات ویژه‌ای را برای ایده‌های اول تا سوم در نظر گرفته‌اند.




در پایان از ایده‌های اول تا سوم این مسابقات تقدیر شد.


لینک منبع : http://birjand.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=33076

  • رضاپودینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی