وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

وبلاگ رسمی رضاپودینه

🌐Reza Pudineh officialpage🌐

محیطی برای دسترسی به محتوای تخصصی و آموزشی و تحلیلی

پیام های کوتاه

مسابقات شتاب

| رضاپودینه | ۰ نظر

دومین دوره از مسابقات شتاب خراسان جنوبی در اسفندماه سال 1396 در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار گردید .

این مسابقات در سه روز در محل ساختمان اصلی دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار گردید .

در این مسابقات بیش از 27 تیم دانشجویی از کلیه دانشگاهای استان شرکت کردند .

به گزارش ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی، حسین مودی مسئول بوتاک و رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند ۱۵ اسفندماه، در جلسه توجیهی تیم‌های شرکت کننده در دومین دوره مسابقه شتاب اظهار کرد: این مسابقه با هدف شناسایی توانمندی ایده‌های برتر برگزار خواهد شد. 
وی افزود: این مراسم با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه صنعتی بیرجند، پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی واداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: 15 تیم مجوز حضور در مراسم اختتامیه را خواهند گرفت و  جوایز 10 میلیون ریالی حضور در شتابدهنده دانشگاه صنعتی به انتخاب منتور ها خواهد بود. 
رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه منتورهای این دوره از مسابقه در سه تیم هستند، یادآور شد: از این تعداد، دو تیم از منتور‌ها مشاوره دادن به ایده های حوزه کامپیوتر را بر عهده دارند و یک تیم برای مشاوره دادن و کمک کردن به تیم هایی که ایده هایی غیر از حوزه کامپیوتر را دارند کمک خواهند کرد.
دانشگاه صنعتی بیرجند یکی از پیشگامان حوزه کارآفرینی خراسان جنوبی در سال گذشته با برگزاری بیش از 30 کارگاه تخصصی جامعه علاقه مند به حوزهکارآفرینی رابرای شرکت در این دوره از مسابقات آماده نمود که این کارگاههای آموزشی با بازخورد بالا و همکاری واحد های مختلف دانشگاهی و دانشجویی در مدت 6 ماه برگزار گردید .
در اختتامیه این مسابقات 15 تیم شرکت داشتند که با مشاوره ی منتورهای مختلف در حوزه های کارآفرینی و بازار یابی برای شرکت در برنامه اختتامیه که شامل 5 دقیقه ارائه ایده و 3 دقیقه پرسش و پاسخ بود آماده گردیدند .












نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی